Kostým pro dospělé My Other Me Pilot letadla (5 Kusy)
Neohodnoceno
Kód produktu: YS8603140
Výprodej
608 Kč –85 %
Kostým pro dospělé My Other Me Pilot letadla (5 Kusy)
Loading...

Kostým pro dospělé My Other Me Pilot letadla (5 Kusy)

Neohodnoceno
Kód produktu: YS8603140
Skladem (odeslání do 24 hodin) 1 ks Možnosti doručení
608 Kč –85 % 90 Kč 74,38 Kč bez DPH
Doprava zdarma
Doprava zdarma
nad 3000 Kč
Garance vrácení peněz
Garance vrácení peněz
do 60 dní od nákupu

Detailní popis produktu

Jestliže chcete uspořádat skvělý večírek, už dnes můžete získat Kostým pro dospělé My Other Me Pilot letadla (5 Kusy) a jiné produkty My Other Me za nejlepší ceny a vytvořit tak výjimečnou atmosféru a zábavu!

  • Pohlaví: Pánský
  • Počet kusů: 5 Kusy
  • Obsahuje:
    • Čepice
    • Kalhoty
    • Košile
    • Poník
    • Kravata
  • Složení: 100 % polyester
  • Model: Pilot letadla
  • Typ: Kostým pro dospělé

Parametry produktu:

Hmotnost: 4.7 kg
Počet kusů: 5 kusů
Pohlaví: Pánské
Složení: 100 % Polyester
Typ: Kostým pro dospělé
Značka: My Other Me
EAN: 8435408226240
Produkt naleznete v této kategorii
VÝPRODEJ

Objednávku můžeme odeslat několika způsoby. Objednávku je také možné zaplatit výběrem z několika možností.

Možnosti dopravy

Objednávku vám můžeme doručit přímo na vaši adresu (domů, do práce nebo kamkoli jinam) nebo na výdejní místo. Doprava nad 5000 Kč je zdarma.

Kurýrní služba (DPD/GLS)

Jako hlavní způsob přepravy nabízíme doručení kurýrní službou GLS nebo DPD. Kurýr vám před doručením zašle e-mail a v den doručení SMS zprávu s přibližnou dobou doručení zásilky. Poté vás bude telefonicky kontaktovat a předá vám balíček. Balíček za vás může vyzvednout i někdo jiný, kdo se na dané adrese nachází.
Cena za doručení je 149 / 159 Kč

Packeta (Zásilkovna)

U menších balíků a výrobků můžete jako způsob doručení zvolit doručení do výdejního místa společnosti Packeta. V České republice je více než 5 000 výdejních míst a více než 3 000 Z-Boxů, které jsou v provozu 24 hodin denně.
Cena za doručení je 79 Kč

Způsoby platby

Objednávku můžete zaplatit několika způsoby, a to buď okamžitou platbou online, bankovním převodem nebo na dobírku.

Online platba kartou

Nejpohodlnějším způsobem platby je platba kartou, která umožňuje okamžitou úhradu objednávky. I v případě neúspěšné platby je možné platbu později zopakovat.

Google Pay / Apple Pay

Pro zákazníky, kteří dávají přednost jedné z modernějších platebních metod, nabízíme také možnost platit prostřednictvím Google Pay nebo Apple Pay. I v tomto případě je objednávka v případě úspěšné platby okamžitě uhrazena.

Dobírka

Při volbě dobírky zaplatíte cenu objednávky až kurýrovi při doručení. Platit můžete v hotovosti nebo kartou. Dobírka je náročnější na zpracování, proto při volbě tohoto způsobu platby účtujeme cenu 49 Kč.

Převod

Posledním způsobem platby je platba bankovním převodem. Pokud zvolíte tento typ platby, automaticky vám zašleme platební údaje. Jakmile platbu obdržíme, začneme objednávku zpracovávat.

Podívejte se na často kladené otázky, které jsme pro vás připravili, abyste získali rychlejší odpovědi na to, na co se nás nejčastěji ptáte.

Jaký sortiment výrobků nabízíte?

V současné době nabízíme více než 40 000 různých výrobků od více než 1 000 místních i světových značek. Zaměřujeme se především na Dům a zahradu, které doplňuje sortiment potřeb pro domácí zvířata, sportovní potřeby a kosmetika.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Doručení objednávky závisí na produktech, které objednávka obsahuje. U každého produktu je uvedena jeho skladová dostupnost a přibližná doba dodání. Některé výrobky jsou dostupné v našem skladu, některé jsou skladem u dodavatele a některé výrobky je třeba před odesláním ještě upravit a zabalit (například ručně vyráběná krmítka). Průměrná dodací lhůta objednávky je však 3 - 7 pracovních dnů. 

Je možné změnit způsob dopravy?

Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, rádi vám změníme způsob dopravy - stačí nás kontaktovat.

Je možné změnit způsob platby?

Pokud vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje zvolený způsob platby, rádi vám jej změníme - stačí nás kontaktovat.

Jak mohu zboží reklamovat/vrátit?

Reklamace je u nás velmi snadná - stačí nás kontaktovat s popisem problému a my situaci vyřešíme. Poskytujeme několik možností reklamace, jako je výměna zboží, vrácení peněz nebo částečná kompenzace. Volba je na zákazníkovi a jeho preferencích. Více informací naleznete na stránce Reklamace a vrácení zboží.

Odkud výrobky pocházejí?

V našem širokém portfoliu výrobků najdete výrobky od více než 1000 světových i lokálních značek. Zaměřujeme se především na evropské značky nebo evropské výrobky, přičemž většina výrobků pochází ze Slovenska, České republiky, Německa, Španělska a Nizozemska. Zbytek sortimentu tvoří výrobky z Ameriky nebo Asie.

 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Neváhejte nás kontaktovat.

Mohlo by Vás zajímat