Nejčastější dotazy

Podívejte se na často kladené otázky, které jsme pro vás připravili, abyste získali rychlejší odpovědi na to, na co se nás nejčastěji ptáte.

Jaký sortiment výrobků nabízíte?

V současné době nabízíme více než 40 000 různých výrobků od více než 1 000 místních i světových značek. Zaměřujeme se především na Dům a zahradu, které doplňuje sortiment potřeb pro domácí zvířata, sportovní potřeby a kosmetika.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Doručení objednávky závisí na produktech, které objednávka obsahuje. U každého produktu je uvedena jeho skladová dostupnost a přibližná doba dodání. Některé výrobky jsou dostupné v našem skladu, některé jsou skladem u dodavatele a některé výrobky je třeba před odesláním ještě upravit a zabalit (například ručně vyráběná krmítka). Průměrná dodací lhůta objednávky je však 3 - 7 pracovních dnů. 

Je možné změnit způsob dopravy?

Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, rádi vám změníme způsob dopravy - stačí nás kontaktovat.

Je možné změnit způsob platby?

Pokud vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje zvolený způsob platby, rádi vám jej změníme - stačí nás kontaktovat.

Jak mohu zboží reklamovat/vrátit?

Reklamace je u nás velmi snadná - stačí nás kontaktovat s popisem problému a my situaci vyřešíme. Poskytujeme několik možností reklamace, jako je výměna zboží, vrácení peněz nebo částečná kompenzace. Volba je na zákazníkovi a jeho preferencích. Více informací naleznete na stránce Reklamace a vrácení zboží.

Odkud výrobky pocházejí?

V našem širokém portfoliu výrobků najdete výrobky od více než 1000 světových i lokálních značek. Zaměřujeme se především na evropské značky nebo evropské výrobky, přičemž většina výrobků pochází ze Slovenska, České republiky, Německa, Španělska a Nizozemska. Zbytek sortimentu tvoří výrobky z Ameriky nebo Asie.

 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Neváhejte nás kontaktovat.