Reklamace a vrácení zboží
Přestože se snažíme našim zákazníkům poskytovat ty nejlepší služby a výrobky nejvyšší kvality, někdy se stane, že zboží neodpovídá požadavkům zákazníka nebo je poškozené. V takových případech vám rádi pomůžeme s reklamací, kterou se budeme snažit vyřídit k vaší maximální spokojenosti. Podívejte se na nejčastější problémy a jejich řešení.
Moje objednávka dorazila nekompletní
Pokud ve vaší objednávce něco chybí, ať už se jedná o část výrobku nebo celý výrobek, kontaktujte nás a my vám chybějící výrobek nebo jeho část zašleme.
Výrobek mi přišel poškozený
Pokud je výrobek poškozen nebo se jedná o nekvalitní či vadný výrobek, kontaktujte nás a my vám výrobek vyměníme nebo vrátíme peníze - podle toho, jak si přejete.
Chci výrobek vrátit
Pokud vám výrobek z jakéhokoli důvodu nevyhovuje a chcete jej vrátit, kontaktujte nás a my vám zašleme pokyny, jak jej vrátit. Obdržíte štítek, který stačí nalepit na zabalený balíček a odnést jej na nejbližší předávací místo. Vrácení je zdarma.
Moje objednávka nedorazila
Standardní doba dodání je 3 - 7 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Pokud uplynula delší doba a vaše objednávka stále nedorazila, kontaktujte nás a my situaci prověříme u dopravce.
Jiný problém
Pokud máte jakýkoli jiný problém, neváhejte nás kontaktovat a my situaci vyřešíme.